2014. június 1., vasárnap

7. Jobb első ajtóoszlop

Legutóbb ott hagytam abba, hogy hideg lett. Az oszlop, a vízvályú, az oldalsó torpedólemez és a szélvédőkeret találkozásánál leltem egy rozsdafészket. Az oszlop tetejét annyira visszabontottam, amennnyire a rozsda kívánta és kezdtem pótolgatni a rozsdás lemezrészeket. Előbb azonban mindenféle lemezcsíkokkal, amiket kibontottam az ajtók aljáról, több irányból megmerevítettem az egész szélvédőkeretet, mert csak úgy lógott a levegőben. Ezután ki kellett találnom, hogy a sok réteg gyári és utólag felrakott rozsdás levelestészta hogy nézhetett ki eredetileg. Úgy találtam, hogy az oldalsó torpedólemeznek valahogy ilyen volt a felső széle.



Az oszlop külső borításának is szitává vált a felső része a zsanértartó betét felett. A külső oldalának a teteje itt még hiányzik.

Itt a torpedólemez peremén egy kis vályú van, amibe szivacs szerű tömítőcsík került gyárilag. Most inkább valami paszta lesz a helyére nyomva. Az oszlop belseje már némi takarítás, rozsdamentesítés után látható.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése