2013. december 5., csütörtök

6. Az alattomos rozsda (szélvédőkeret, ajtóoszlop)

A szélvédőkereten kívülről is látszott, hogy az alsó sarokban szitává vált a lemez. Egy kartonlapot rárögzítettem és körben rásímítottam az élekre.


Aztán a "vonalnál" körbevágtam, így legalább van egy sablonom, ami majd a visszahegesztendő lemez kiszabásánál jól jön.


Aztán kivágtam némi ráhagyással. Ekkor jött a döbbenet és a sárvédő levétele.



Bontogattam tovább keresgélve a rozsdafészek széleit. Itt ez a belső merevítő, amin az óriási lyuk tátong, 1,5-ös lemez volt eredetileg. Filóztam, mitől rohadhatott szét ennyire. Valszeg a szélvédő alsó sarkánál lyukadt ki először a lemez, aztán azon keresztül beszivárgott a víz és ott szépen elvolt, amíg még lejjebb nem tudott csorogni.


Némely szépen felújított autó szévédőkeretén rövid idő után túrja le a festéket a rozsda. Ha az is így nézett ki belülről, akkor nem csoda!



Na, lassan lehet kezdeni újra felépíteni ezt részt.


Egyelőre itt megakadtam, beűzött a hideg a garázsból...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése